Рябцев, ГеннадійХмельницький, Валерій2025-07-022025-07-022025https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35139У роботі використано комплекс методів: аналіз нормативно-правової бази (Законів України, постанов Кабінету Міністрів, концепцій і стандартів освіти); порівняльний аналіз освітньої політики (на прикладі України та Фінляндії); контент-аналіз аналітичних і стратегічних документів; метод policy cycle; кейс-аналіз успішних освітніх інтервенцій. Також застосовувалися елементи інституційного аналізу та структурно-функціонального підходу.ukосвітня політикаосвітня системаполітична культуранаціональна ідентичністьНова українська школамагістерська роботаУдосконалення інструментів вироблення політики у сфері громадянської освіти: порівняльний аналіз України та ФінляндіїOther