Ткачук, Марина2024-10-232024-10-232001Ткачук М. Л. Славетна Київська школа: феномен чи метафора? / Марина Ткачук // Філософська думка. - 2001. - № 2. - С. 58-82.0235-7941https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31936Як відомо, в літературі останнього десятиріччя — й не лише історико-філософській — термін "школа" знайшов стосовно київського філософського середовища доволі широкий вжиток. "Київська школа", "київська релігійно-філософська школа", "київська богословсько-філософська школа", "київська філософська школа", "київська школа філософії", "київська школа філософського теїзму", "київська школа російського теїзму" тощо — без цих учорашніх новотворів не обходиться жодна праця у галузі історико-філософського українознавства. Швидкість, з якою поняття "київська школа" перетворилося на пересічне, не отримавши необхідних експлікацій, цілком не дивна, зважаючи на стан методологічної "розхристаності", що його переживає наша історико-філософська наука, втім, довільність дослідницьких інтерпретацій і невизначеність самого поняття “київська школа” змушують замислитися над останнім як над проблемою й спробувати з’ясувати, що, власне, стоїть за нібито усталеним терміном та його модифікаціями.uk"київська школа"київські мислителі"синергізм" психології та філософіїісторія філософії"філософська школа"статтяСлаветна Київська школа: феномен чи метафора?Article