Волинець, ІринаРоманюк, А.2025-08-152025-08-152025Волинець І. Г. Соціальні проєкти як ефективний інструмент PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємства / Волинець І. Г., Романюк А. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 101-103.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36053Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukсоціальні проєктимаркетинговий менеджментPR-технологіїсоціально-відповідальний бізнесматеріали конференціїСоціальні проєкти як ефективний інструмент PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємстваConference materials