Марценюк, ТамараБольшакова, Марія2020-06-162020-06-162020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/17443Об’єктом цього дослідження є зовнішня реклама району Подолу. Відповідно предметом дослідження є гендерні стереотипи, які містить зовнішня реклама. Основна мета дослідження полягала у виявленні гендерних стереотипів у зовнішній рекламі історичної частини Подолу станом на 2020 рік за допомогою візуального та контент - аналізу. Одиницями аналізу стали рекламні зображення зовнішньої реклами у межах історичної частини Подільського району міста Києва, які зображували представників і представниць жіночої та чоловічої статі, взаємодію між ними, ситуації зумовлені різними видами гендерних стереотипів та прояви сексизму та/або дискримінації за ознакою статі. Проведено порівняльний аспект дослідження з даними 2009 року.ukгендерні стереотипизовнішня рекламавізуальний сексизмоб’єктиваціяПоділфейсизммачизмеротизаціявізуальна репрезентація жінок та чоловіківкурсова роботаГендерні стереотипи зовнішньої реклами на прикладі Подолу міста КиєваOther