Канівець, Анастасія2022-11-282022-11-282022Канівець А. О. Від "бонапартика" до "мученика": образ Петлюри в кіно / Анастасія Канівець // Кіно-Театр. - 2022. - № 4. - C. 39-42.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24185Розмову про Петлюру в кіно слід почати з того, як загалом відображалися в кінематографі Перші визвольні змагання. В радянському кіно вони були складовою ключової теми революції і т. зв. "громадянської війни" – тож увага до них була особливою. Зрозуміло, що за представниками українських національних сил закріпили статус ворога, та репрезентація їх мала свої особливості: в кіно просувався образ Української держави, незалежно від форми устрою, як квазі-державного утворення без майбутнього.ukобраз Петлюриіроніядемон Української революціїЮрій Тютюнникекранні репрезентації Петлюризв’язок із Заходом"український наполеон"статтяВід "бонапартика" до "мученика": образ Петлюри в кіноArticle