Дейнега, ІннаФігун, А.2025-05-152025-05-152025Дейнега І. О. Потенціал використання штучного інтелекту в медичному маркетингу / Дейнега І. О., Фігун А. В. // Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку : монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - [Підрозділ] 5.2. - C. 285-297.978-966-518-857-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34663Підрозділ 5.2. монографії "Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку", у якому йдеться про потенціал використання штучного інтелекту в медичному маркетингу.ukмедичний маркетингцифровий маркетингпацієнтський досвідштучний інтелектпацієнтоорієнтованістьінтегративний потенціал впровадження ШІ-інструментівпідрозділ монографіїПотенціал використання штучного інтелекту в медичному маркетингуBook chapter