Пілявський, Максим2021-12-132021-12-132021Пілявський М. П. Значення прогнозування попиту для підприємства / Пілявський М. П. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 60-61.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21860Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukпрогнозування попитузміна кон’юнктури ринкууправління ефективністю логістичних ланцюгівринкові конкурентипоточні рівні продажупрогнозування прибутковості продуктутези конференціїЗначення прогнозування попиту для підприємстваConference materials