Москаленко, Павло2024-07-182024-07-182024Москаленко П. С. Вплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингу / Москаленко П. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 231-234.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30623Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukДжим Стернпрозорість процесууникнення фахового сленгузміцнення довіриAppleматеріали конференціїВплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингуConference materials