Токарєв, Владислав2024-07-162024-07-162024Токарєв В. В. Формування "культового" бренду в умовах сучасного світу / Токарєв В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 304-307.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30567Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukконкуренціяякісний продуктApple"The power of cult branding"Муніс та О'Гіннконкретна формуламатеріали конференціїФормування "культового" бренду в умовах сучасного світуConference materials