Хобта, В`ячеслав2017-12-212017-12-212017Хобта В. Ю. Ефективність рекламних заходів у реалізації фармацевтичної продукції на основі кластерного аналізу / Хобта В. Ю. // Фінансово-економічний та суспільний світовий розвиток : сучасні тренди і перспективи : Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених, Київ, 25 січня 2017 року. - 2017. - С. 113-114.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12379Теза виступу на міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених "Фінансово-економічний та суспільний світовий розвиток : сучасні тренди і перспективи".otherрекламафармацевтична компаніятези конференціїЕфективність рекламних заходів у реалізації фармацевтичної продукції на основі кластерного аналізуOther