Мальцева, Олена2018-05-292018-05-292017Маркетингова стратегія в бізнес-об'єднаннях малих та середніх підприємств / упоряд. Олена Мальцева ; Києво-Могилянська бізнес школа. - Київ : ПроООН, 2017. - 100 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13142Публікацію підготовлено Києво-Могилянською Бізнес Школою (kmbs) в рамках проекту Програми розвитку ООН в Україні "Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств", що впроваджується за фінансової підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO).ukмаркетингмаркетингова стратегіяклієнтська пропозиціябрендстратегія маркетингової комунікаціїбізнес-об’єднаннякнигаМаркетингова стратегія в бізнес-об'єднаннях малих та середніх підприємствBook