Симчич, Марія2016-01-262016-01-262005Симчич Марія Володимирівна. Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наукові записки НаУКМА : Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 27-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8005Tlie article attempts to follow the mechanism of advertising functioning applying to it Jacques Lacan psychoanalytical model. The fundamental notions from the conception of French psychoanalyst (namely, the gaze, objet petit a, the phantasm, interpellation and identification) and the peculiarity of their organization in advertising discourse are described.Зроблено спробу простежити механізм функціонування рекламного повідомлення, застосо­вуючи до нього писхоаналітичну модель Жака Лакана. Висвітлено основні поняття з концепції французького психоаналітика (а саме: погляд, objet petit а, фантазм, інтерпеляція та ідентифі­кація) та особливості їх організації в рекламному дискурсі.ukмеханізм функціонування рекламного повідомленняписхоаналітичну модель Жака Лаканаосновні поняттяЛаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламуванняLacanian Problems (Issue) of Pleasure as Alternative Approach to Advertising DiscourseArticle