Гужавіна, Іна2024-07-112024-07-112024Гужавіна І. В. Напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства / Гужавіна І. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 54-55.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30460Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukінтернет-маркетингрейтинг кліківсервіс AdSaverвеб-аналітикиcall-trackingNextellматеріали конференціїНапрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваConference materials