Шамборовський, Григорій2015-06-262015-06-262015Шамборовський Григорій. Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту / Грригорій Шамборовський // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 246-254https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4599Досліджено сучасні соціально-психологічні теорії поведінки споживачів. Автор проаналізував класові й альтернативні підходи до визначення мотивації, вибору та прийняття рішень споживачів в умовах глобалізації. Висвітлено особливості розвитку глобальної культури споживання та її роль у формуванні соціально-економічного добробуту країн на початку ХХІ ст.Global consumer culture as a qualitative characteristic of socioeconomic welfare. The article examines contemporary sociopsychological theories of consumer behavior. The author analyzes class and alternative approaches to the motivation, choice, and decision-making of the consumer under the conditions of globalization. The article deals with specific features of the global consumer culture and its role in shaping the socioeconomic welfare of countries at the beginning of the twenty-first century.ukсвобода вибору споживачасуб’єктивний добробуткультура споживаннясоціально-економічний класsocioeconomic classconsumption culturesubjective well-beingfreedom of consumer choiceГлобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробутуConference materials