Брюховецька, ОльгаШостак, Наталія2010-06-242010-06-242010-06-24https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/834Робота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів.ukгендерні стереотипикапіталістична рекламасоціалістична рекламамаскулінністьфемінністьрефератГендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламіGender and its Representation in the Capitalist and Socialist AdvertisementOther