Вовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяШамов, А.2024-07-162024-07-162024Вовчанська О. М. Використання ChatGPT для підвищення стійкості в індустрії гостинності та туризму / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Шамов А. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 336-340.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30535Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukчат-ботOpenAIцілодобова підтримка клієнтівІнтернет речей (IoT)готельна індустріяматеріали конференціїВикористання ChatGPT для підвищення стійкості в індустрії гостинності та туризмуConference materials