Пічик, Катерина2018-11-082018-11-082016Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача / Пічик К. В. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 145-148.2519-4747https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14661https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813У статті розглянуто сутність та класифікацію івент-маркетингу як сучасного інноваційного інструменту для формування конкурентного успіху підприємства. Сформовано алгоритм побудови івенту та визначено критерії ефективності заходу для розробки дієвої стратегії розвитку компанії в сучасних економічних умовах.The article discusses the character and classification of event-marketing as a modern innovative tool for the success of a competitive enterprise and presents the algorithm for event-making and defining performance criteria calls for the development of an effective development strategy in the current economic conditions.ukівент-маркетингівенткреативрекламамаркетингкомунікаціїефективністьстаттяevent marketingeventcreativeadvertisingmarketing communications effectivenessІвент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживачаEvent Marketing as a Innovative Tool of Influence on ConsumersArticle