Крутова, Олена2022-11-252022-11-252022Крутова О. Та, для якої біль не проблема / Олена Крутова // Кіно-Театр. - 2022. - № 1. - С. 11-12.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24165У сучасному світі хибною визнана думка, що людина існує для суспільства. Авжеж, здорове суспільство має існувати передовсім заради людини. Його головні мета і функція – не зробити людину своєю маріонеткою, підкорити і придушити, а навпаки – дати свободу, потужний життєдайний поштовх для розкриття внутрішнього потенціалу. Але, звісно, це в ідеалі. На перший погляд, це сталі істини, але не все так вочевидь. Не все так просто, коли є конфлікт у самій людині, у її внутрішньому світі. Тож недарма у фільмі, про який піде мова, одна з перших знакових фраз лунає, як вирок (щоправда з іронічним підтекстом): "Службовиця колись – службовиця назавжди". І це не де-небудь, а в сучасній заможній і благополучній Німеччині. А відтак і розумієш, що проблеми героїв Кафки досі актуальні. З перших кадрів стає очевидно, що запропонована історія не для розважального дозвілля, а вимагатиме міркувань і рефлексії.ukмузична психологічна драма "Лара"режисер Ян Оле Ґерштерпроблема загубленого талантуавторське кіностаттяТа, для якої біль не проблемаArticle