Бєлоусов, В.2024-07-172024-07-172024Бєлоусов В. В. Стейкхолдер-менеджмент як інструмент маркетингової комунікації / Бєлоусов В. В. ; науковий керівник: Воронкова В. Г. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 268-270.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30593Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukЕдвард ФріманStakeholder ManagementТОВ "СЕРТИФІКАНТ"внутрішні стейкхолдеримаркетинговий комунікаторматеріали конференціїСтейкхолдер-менеджмент як інструмент маркетингової комунікаціїConference materials