Швець, Юлій2024-04-092024-04-092024Швець Ю. Ю. Випробування пам'яттю: "Вбивці Квіткової Повні" Мартіна Скорсезе / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2024. - № 2. - С. 10-12.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2877780-річний американський кінорежисер Мартін Скорсезе завжди прагнув зрозуміти Америку через її ситуативних злочинців. Однак свій 26-й повний метр він присвятив злочинності системній – історії жорстокого захоплення землі, матеріальних ресурсів та влади в штаті Оклахома на початку 1920-х років. Документальне дослідження журналіста Девіда Гранна численних вбивств (з 1912 по 1925 рік) індіанців з племені осейджів стало для режисера опорою для створення життєво точної драми, котра з розмахом і скрупульозністю "великого стилю" розповідає про те, на що натякають усі великі й маленькі американські вестерни та драми й, зрештою, свідчить уся історія – про жагу наживи, яка рухає матеріальний прогрес, і духовне розтління індивідуумів та цілих націй. Однак – що важливо – нажива як національна ідея не сприймається у фільмі обмеженою рамками суто "американського міфу".ukМартін СкорсезеМоллі КайлЛеонардо Ді КапріоРоберт Де Ніро"Ірландець"статтяВипробування пам'яттю: "Вбивці Квіткової Повні" Мартіна СкорсезеArticle