Боднар, АллаШевченко, Олександра2020-11-052020-11-052020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18473В роботі проаналізовано основні поняття, а саме: професійне самовизначення і лідерські якості. Наведено наукові визначення процесу професійного самовизначення, виділені його основні особливості протікання в юнацькому віці. Також окреслено основні теорії щодо пояснення поняття лідерських якостей та його компонентів. Описано основні характеристики юнацького віку, вплив рівня розвитку лідерських якостей на процес професійного самовизначення в юнацькому віці, а також шляхи вираження таких якостей у ході провідної діяльності юнаків. У роботі емпірично пояснюється взаємозв'язок рівня розвитку лідерських якостей та професійного самовизначення. Наводяться результати емпіричного дослідження статусів професійної ідентичності, професійних спрямувань та інтересів юнаків, рівня розвитку лідерських якостей та основних його складових: комунікативних і організаторських здібностей. Робота містить ряд методичних рекомендацій у форматі програми з підвищення рівня лідерських якостей у юнаків.лідерські якостіпрофесійне самовизначенняюнацький віксоціальна ситуація розвиткупровідна діяльністьновоутворенняпрофесійно-трудова діяльністьбакалаврська роботаВзаємозв'язок рівня розвитку лідерських якостей та професійного самовизначення у юнацькому віціOther