Ковшова, ІринаГриджук, ІринаКирилюк, Андрій2025-05-132025-05-132025Ковшова І. О. Вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту / Ковшова І. О., Гриджук І. А., Кирилюк А. В. // Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку : монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - [Підрозділ] 8.7. - C. 640-649.978-966-518-857-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34616Підрозділ 8.7. монографії "Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку", у якому йдеться про вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту.ukВплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджментуBook chapter