Кацан, В.2024-07-172024-07-172024Кацан В. Є. Роль івент-маркетингу у просуванні бренду / Кацан В. Є. ; науковий керваник: Коровіна О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 283-286.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30580Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukстандартний набір технік просуваннянові шляхи просуваннякомунікативні технологіїподієвий маркетингподіїпочуття та емоціїSlupsky Event ManagementДядя Жора Companyдовгостроковий ефектматеріали конференціїРоль івент-маркетингу у просуванні брендуConference materials