Горкун, М.2016-12-062016-12-062003Горкун М. Г. Роль мови і мовної практики в навчанні іноземних мов : в історичному аспекті / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2003. - Т. 22, ч. 1 : Гуманітарні науки. - C. 50-53.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9969The object of teaching has always been crucial for defining the method of teaching. In the last centuries (XIX-XX) these objects used to be either the language or the language practice changing in turn one another and thus changing the methods of teaching. The opposition of the two objects appears to be finished nowadays, because they have been united into language-speech activity which has given the name to the new approach in teaching foreign languages.Об'єкт навчання завжди був основним для визначення методу навчання. Такими об'єктами впродовж двох століть (ХІХ-ХХ) почергово виступали то мова, то мовна практика, які впливали на зміну методів навчання. Протиставлення двох об 'єктіву сучасний момент завершилось їх об 'єднанням в мовленнєвій діяльності, що дало назву новому мовленнєво-діяльнісному підходові.ukмовамовна практикаіноземна моваметод навчаннямовленнєво-діяльнісний підхідthe method of teachinglanguageforeign languageРоль мови і мовної практики в навчанні іноземних мов : в історичному аспектіRole of language and language practice in teaching foreign languagesArticle