Колібаба, Лариса2023-10-302023-10-302022Колібаба Л. М. На допомогу вчителеві (Рецензія на: Jakubowska-Krawczyk, Katarzyna, Romaniuk, Svitlana, & Zambrzycka, Marta (Eds.). (2022). Szkolne rozmуwki ukrainsko-polskie) / Лариса Колібаба // Мова: класичне - модерне - постмодерне. - 2022. - Вип. 8. - С. 213-216. - https://doi.org/10.18523/lcmp2522-9281.2022.8.213-2162522-92812616-7115https://doi.org/10.18523/lcmp2522-9281.2022.8.213-216https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26809Кожна історична доба позначена певними суспільно-політичними викликами, зокрема й негативними. Життя українського народу разюче змінилося після 24 лютого 2022 року. Тікаючи від війни, мільйони українців опинилися за кордоном. Однією з перших країн, яка відгукнулася на жорстоке кровопролиття в мирній Україні й істотно підтримала її, стала Республіка Польща. Вона не лише допомогла Збройним силам України чинити опір російському агресорові безпосередньо на фронті, а й прихистила багатьох цивільних українців, які були змушені залишити свої оселі через воєнні дії. Ба більше, Польська держава також дала змогу українським школярам продовжити навчання. Школи Польщі люб’язно відчинили двері для всіх охочих до знань юних українців, проте щоб налагодити ефективний освітній процес, потрібна відповідна науково-методична база, зорієнтована на забезпечення порозуміння різномовних учителів та учнів.ukвійнаукраїнські учніпольські учителінавчальний процеслексикааудіозаписистаттяНа допомогу вчителеві (Рецензія на: Jakubowska-Krawczyk, Katarzyna, Romaniuk, Svitlana, & Zambrzycka, Marta (Eds.). (2022). Szkolne rozmуwki ukrainsko-polskie)Article