Храпкіна, ВалентинаКалашнікова, Анастасія2025-08-082025-08-082025Калашнікова А. М. Формування маркетингової цінової політики підприємства в умовах діджиталізації / Калашнікова А. М. ; наук. кер.: Храпкіна В. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 376-377.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35936Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukцифровізація економікиелектронна комерціяціноутворенняцінова політикаматеріали конференціїФормування маркетингової цінової політики підприємства в умовах діджиталізаціїConference materials