Швець, Юлій2022-11-252022-11-252022Швець Ю. Ю. Сучасна сім'я в епоху "нового відчуження" / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2022. - № 1. - С. 3.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24170Географічні координати Угорського театру в Береговому (8 км до державного кордону з Угорщиною) дзеркально відтворюються у його репертуарній афіші, насиченій маловідомими широкому загалу авторами і назвами. Водночас цю ексклюзивну афішу, як і значну кількість вистав театру, який більшу частину часу подорожує за межами країни, можна назвати "форпостом європеїзації" українського театру. Цикл історій (п’єса складається з десяти новел) починається з появи вагітної жінки й закінчується народженням дитини у фіналі. Коріння ж "сюжету" – в європейській цивілізації епохи "нового відчуження" з її культом байдужості, у тому числі між батьками та дітьми. Останніх певний час виховують в силу реалізації закладених природою інстинктів, а потім залишають, пропонуючи "самовиховання". Діти дорослішають, народжують своїх дітей, і знову повторюють деструктивну модель поведінки своїх батьків.ukвистава "Це дитя"француз Жоель Помрарежисер Олег Мельничуккульт байдужостістаттяСучасна сім'я в епоху "нового відчуження"Article