Сенелюк, А.Храпкіна, Валентина2024-07-052024-07-052024Сенелюк А. С. Управління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделі / Сенелюк А. С., Храпкіна В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 271-273.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30287Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukcustomer relationship management (CRM)крос-функціональна взаємодіябізнес-процесиспеціалізовані додаткисоціальна інтеграція CRMтехнологічна інтеграціявпровадження мобільних CRM-системштучний інтелектадаптація до змінматеріали конференціїУправління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделіConference materials