Россоха, Володимир2015-10-192015-10-192015Россоха В. В. Розвиток промислового маркетингу в контексті сучасних ринкових трансформацій / Россоха В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 172 : Економічні науки. - С. 74-80.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6798The article deals with functioning features of market related to products for industrial purposes. Justified concepts, technologies, actions and tools activating industrial marketing. Outlined factors promoting demand for industrial products. Proposed perspective ways of developing marketing in industrial businesses.У статті розглянуто особливості функціонування ринку продукції виробничо-технічного призначення. Обґрунтовано концепції, технології, заходи й інструменти активізації промислового маркетингу. Окреслено чинники сприяння попиту на промислову продукцію. Запропоновано перспективні шляхи розвитку маркетингу промислових підприємств.ukринокпродукціяконцепціятехнологіязаходиінструментистаттяmarketproductsconceptiontechnologymeasuresinstrumentsРозвиток промислового маркетингу в контексті сучасних ринкових трансформаційDevelopment of industrial marketing in the context of current market transformationsArticle