Гуменна, Олександра2020-12-182020-12-182019Гуменна О. В. Нейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктів / Гуменна О. В. // Матеріали круглого столу "Нейронауки та когнітивні системи в економіці" (НаУКМА, 19 лютого 2019 р.) / упоряд. О. В. Гуменна ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет економічних наук, Кафедра маркетингу та управління бізнесом. - Київ : НаУКМА, 2019. - С. 4-6.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19120Матеріали круглого столу "Нейронауки та когнітивні системи в економіці" (НаУКМА, 19 лютого 2019 р.)ukнейромаркетингмаркетинговий інструментінноваціїматеріали круглого столуНейромаркетинг та його вплив на поведінку споживачів інноваційних продуктівConference materials