Маслобойщиков, Сергій2022-09-082022-09-082003Маслобойщиков С. В. Сергій Маслобойщиков: "Зіткнення гри з прагматичною стратегією" / бесіду веде Віра Кандинська // Кіно-Театр. - 2003. - № 4. - С. 28.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23760Дія фільму розгортатиметься в Києві 1911 року. Гадаю, події, які відбувалися в цей час у місті, — справа Бейліса, вбивство Столипіна — особливим чином вплинули на всю світову історію. Мені здається, в цей період завершується історія особистіша й активно заявляє про себе історія масової людини. Сюжет картини сконцентровано навколо вбивства Петра Столипіна в Київському оперному театрі. При цьому мені б хотілося відтворити особливу київську атмосферу тієї доби, величезне національне, культурне розмаїття, показати молодіжне середовище (університет св.Володимира), київське підпілля, анархістів, провокаторів, охранку, артистичні кола. В Києві 1911 року все це цікаво переплелося. Утворилися якісь дивні зв’язки. Скажімо, вбивця Столипіна був уперше заарештований в артистичному товаристві разом із Лесею Українкою й Луначарським. Загалом намагатимуся створити певний художній образ, який би втілював не так, напевне, епоху, як конкретні людські прагнення і суперечності, що проступають і в наш час. Хочеться, щоб у фільмі зіткнулися такі речі, як одвертий індивідуалізм, егоцентризм разом із прагненням порядку та бездумною інерцією, безвідповідальність із відповідальністю, гра з прагматичною стратегією. Гадаю, що основний конфлікт полягає між двома останніми. Гра найчастіше перемагає, та порядок потім болісно відплачує за це. Це досить короткий виклад. Говорити про це можна значно більше.ukСергій Маслобойщиков"Галшчин дім"градійове кіностаттяСергій Маслобойщиков: "Зіткнення гри з прагматичною стратегією"Article