Ольховська, Анжела2024-07-232024-07-232024Ольховська А. Б. Корпоративна культура закладу охорони здоров'я як складова управління якістю медичного обслуговування / Ольховська А. Б. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 47-49.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30764Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukякість медичного обслуговуваннялікувально-діагностичний центрпацієнторієнтований сервісКодекс корпоративної культурикоманда професіоналівматеріали конференціїКорпоративна культура закладу охорони здоров'я як складова управління якістю медичного обслуговуванняConference materials