Демчук, Руслана2019-05-152019-05-152017Демчук Р. "Легендарний Севастополь": міфопоетика посттравматичної ментальності / Руслана Демчук // Наш Крим. - 2017. - Вип. 3. - С. 179-189.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15586Кримський інтертекст завжди був різножанровим та полілінійним, представлений дискурсами: “Крим як сакральний топос” (за часів князя Володимира), “Крим як загроза” (період кримськотатарських набігів на терени України). “Кримський міф” став складовою імперської парадигми Росії, що засвідчують дискурси: “Крим як шлях до Візантії” (період кримсько-турецьких війн Московського царства та ранньо-імперської доби), “Крим як метонімія Візантії” (за часів Катерини ІІ у річищі “грецького проекту”), “Крим як парадиз” (у Російській імперії ХІХ – поч. ХХ ст.), “Крим як втрачений рай” (після розпаду СРСР у 1991 р.), “Кримнаш” (період анексії Криму весною 2014 р.) та “Крим як Храмова гора” (період інкорпорації Криму до квазіімперії РФ з другої половини 2014 р.), про що вже йшлося, зокрема на Першій конференції “Крим в історії України”, відповідно й у першому випуску часопису “Наш Крим” . Наразі варто зупинитися на особливостях радянського періоду...ukкультурологіяпоезіяміфопоетикаментальністьпосттравматична ментальністьКримстаття"Легендарний Севастополь": міфопоетика посттравматичної ментальностіArticle