Заїкіна, Людмила2022-03-272022-03-272021Заїкіна Л. В. Тексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологем / Заїкіна Людмила Вікторівна // Theory and practice of modern science : I international scientific and theoretical conference, 23 April, 2021, Kraków / European Scientific Platform. - Dallas : Primedia E-launch, 2021. - Vol. 2. – P. 35–36. – (Scientia : збірник наукових праць).https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/22846Боротьба за геополітичне домінування в світі все більше переміщується в площину інформаційного протиборства. Це означає, що переможцем стає та політична сила, якій вдалося завоювати найбільшу кількість прихильників, нав'язавши їм свою картину світу, свою ідеологію як "сукупність політичних переконань і установок". Інформаційне протиборство традиційно ведеться через засоби масової інформації, які стають платформою для створення і трансляції ідеологем. В результаті тексти ЗМІ перетворюються в комплекси ідеологем, впливають на масову свідомість і створюють певне ідеологічно "правильне" уявлення дійсності.ukзасоби масової інформаціїідеологічний впливтексти ЗМІідеологемифункція впливукомунікативний актматеріали конференціїТексти засобів масової комунікації як комплекси ідеологемConference materials