Терещенко, В.2024-07-052024-07-052024Терещенко В. В. Життєвий цикл товару та його зв'язки з маркетинговими стратегіями / Терещенко В. В. ; науковий керівник: Терещенко І. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 283-285.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30279Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukконкурентоспроможністьетап спадуадаптаціямаркетингові інструментиполітика розповсюдженнястратегію "вершкового цінування"диференціація продуктумодернізаціянедооцінка попитуматеріали конференціїЖиттєвий цикл товару та його зв'язки з маркетинговими стратегіямиConference materials