Гломозда, Дмитро2011-06-082011-06-082010Гломозда Д. К. Про один підхід до організації взаємодії між автоматизованою системою управління навчальним закладом та системою керування навчанням / Гломозда Д. К. // Наукові записки НаУКМА. - 2010. - Т. 112 : Комп'ютерні науки. - C. 30-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1056A process of establishing interoperation between MAMS automated educational institution management system with Moodle learning management system is described. Examples of using Spring and Tapestry frameworks in conjunction with Hibernate ORM library to create corporate web-applications linked to exterior data bases are presented.В роботі описано процес налагодження взаємодії між АСУНЗ MAMS та СКН Moodle. Наводяться приклади застосування каркасів Spring та Tapestry сумісно з ORM-бібліотекою Hibernate для створення корпоративних веб-застосувань і організації їх зв’язку із декількома зовнішніми базами даних.ukдистанційна освітакоординаціяMAMSMoodleTapestryHibernatedistance learningcoordinationПро один підхід до організації взаємодії між автоматизованою системою управління навчальним закладом та системою керування навчаннямArticle