Диса, КатеринаФітак, Анна2022-08-102022-08-102022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23688Ця бакалаврська робота присвячена темі реклами та рекламних меседжів на просторі українського телебачення в період 1992-2005 рр. Джерельною базою для дослідження стали телевізійні ролики. Перший розділ роботи розповідає про розвиток українського бізнесу та рекламного виробництва. Другий та третій розділ — це аналіз роликів за періоди 1992-2000рр., та 2000-2005 рр., відповідно. Дослідження допомагає зрозуміти соціальні настрої того часу, неофіційну частину життя, яка транслюється через рекламні меседжі. Описує різний рівень підходів до креативної реклами у вітчизняних та зарубіжних компаній, потреби та невимогливість української аудиторію, порівняно з іншими.ukрекламаукраїнське телебачення 1992-2005 рр.телевізійні роликирекламне виробництворекламні меседжібакалаврська роботаРекламні ролики українського телебачення 1990-х—2010-х рр. як історичне джерелоOther