Гуменна, Олександра2018-11-082018-11-082016Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / Гуменна О. В. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 48-53.2519-4747https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14674https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787У статті досліджено сутність понять Інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в контексті їхньої ролі в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Проведено аналіз сучасних теоретичних досліджень та практичних розробок з використання сучасних технологій цифрового маркетингу, зокрема крауд-маркетингу та його головних інструментів. Розглянуто пропозиції з використання технологій цифрового маркетингу на підприємствах АПК з урахуванням переваг, які отримують українські підприємства за практичного їх використання.The article presents research on Internet marketing and digital marketing by describing their role in the system of integrated marketing communications. The study shows analysis of modern theoretical research and practical developments using recent technologies of digital marketing, especially crowdmarketing and its main tools. Processed recommendations on the use of digital marketing technology in enterprises of the agricultural sector considering the advantages that Ukrainian companies will have in practical use of them.ukінтегровані маркетингові комунікаціїІнтернет-маркетингцифровий маркетингкрауд-маркетингстаттяintegrated marketing communicationInternet marketingdigital marketingcrowd marketingСучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікаційModern instruments of digital marketing in the system of integrated marketing communicationsArticle