Россоха, ВолодимирТолмачов, Ілля2018-02-262018-02-262014Россоха, Володимир Васильович, Маркетингові технології у політичній сфері / Россоха Володимир Васильович, Толмачов Ілля Володимирович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : [б. в.], 2014. - Вип. 1. - С. 114-118.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12679Висвітлено передумови проникнення ринкових відносин в некомерційну діяльність, виникнення некомерційного маркетингу, застосування маркетингових технологій у політичному просторі. Доведена доцільність дослідження особливостей функціонування ринку влади у суспільстві. Обґрунтовано процес становлення політичного маркетингу, використання маркетингового інструментарію, етапи проведення маркетингових дій у сфері політики.Pre-conditions of penetration of market relations are reflected in noncommercial activity, origin of the noncommercial marketing, application of marketings technologies, in political space. Expedience of research of features of functioning of market of power is well-proven in society. Grounded becoming political marketing, use of marketing tool, stages of lead through of marketings actions in the field of policy.ukмаркетингтехнологіяконкуренціяекономікаполітикастаттяmarketingtechnologycompetitioneconomypolicypolitical marketingМаркетингові технології у політичній сферіMarketings technologies are in political sphereArticle