Бойко, АнжелаДахній, АндрійКарпенко, ІванМенжулін, ВадимПролеєв, СергійШашкова, ЛюдмилаБойченко, Михайло2021-06-282021-06-282020Перспективи розвитку філософської освіти в Україні. Круглий стіл / Анжела Бойко, Андрій Дахній, Іван Карпенко, Вадим Менжулін, Сергій Пролеєв, Людмила Шашкова, Михайло Бойченко // Філософія освіти. - 2020. - Т. 26, № 1. - С. 282-325.2309-1606https://doi.org/10.31874/2309-1606-2020-26-1-18https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2016219 травня 2020 року у режимі он-лайн відбулася зустріч учасників робочої групи, яку сформувало Міністерство освіти і науки України для розробки державного стандарту філософської освіти для трьох вищих освітніх рівнів – бакалаврату, магістратури та програми PhD-навчання. У зустрічі взяла участь більшість членів робочої групи, які мали для цього можливість. Темою для обговорення став не реалізований досі повною мірою потенціал філософської освіти, який наявний в університетах України, зокрема – причини і наслідки кризової ситуації, яка склалася наразі у вищій освіті в Україні в цілому, і у філософській освіті зокрема. Було виявлено сильні і слабкі сторони нинішньої системи викладання філософії в українській вищій школі, її незаперечні здобутки і ще не реалізовані можливості, а відповідно – і перспективи розвитку філософської освіти в Україні.19 мая 2020 в режиме он-лайн состоялась встреча участников рабочей группы, сформированной Министерством образования и науки Украины для разработки государственного стандарта философского образования для трех высших образовательных уровней – бакалавриата, магистратуры и программы PhD-обучения. Во встрече приняло участие большинство членов рабочей группы, которые имели для этого возможность. Темой для обсуждения стал не реализованный до сих пор в полной мере потенциал философского образования, имеющийся в университетах Украины, в частности – причины и последствия кризисной ситуации, сложившейся в настоящее время в высшем образовании в Украине в целом, и в философском образовании в частности. Выявлены сильные и слабые стороны нынешней системы преподавания философии в украинской высшей школе, ее неоспоримые достижения и еще не реализованные возможности, а соответственно – и перспективы развития философского образования в Украине.On May 19, 2020, it took place online a meeting of the participants of the working group formed by the Ministry of Education and Science of Ukraine to develop a state standard of philosophical education for three higher education levels – bachelor’s, master’s and PhD programs. The meeting was attended by most of the members of the working group, who had the opportunity to do so. The topic for discussion was the still unrealized potential of philosophical education, which is available in Ukrainian universities, in particular – the causes and consequences of the current crisis in higher education in Ukraine in general, and in philosophical education in particular. There were revealed the strengths and weaknesses of the current system of teaching philosophy in the Ukrainian higher school, its indisputable achievements and not yet realized opportunities, and accordingly – the prospects for the development of philosophical education in Ukraine.ukфілософська освітаосвітній стандартзміст освітифілософська спільнотаакадемічна філософіяпублічна філософіяматеріали круглого столуфилософское образованиеобразовательный стандартсодержание образованияфилософское сообществоакадемическая философияпубличная философияphilosophical educationeducational standardcontent of educationphilosophical communityacademic philosophypublic philosophyПерспективи розвитку філософської освіти в Україні. Круглий стілПерспективы развития философского образования в Украине. Круглый столProspects for the development of philosophical education in Ukraine. Round TableOther