Гірник, АндрійКорчинська, Тетяна2020-11-052020-11-052020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18470Роботу присвячено темі емоційного вигорання менеджера по роботі з клієнтами та пошуку шляхів впливу на його психологічне благополуччя для зменшення рівня емоційного вигорання. Було розкрито основні теоретичні положення з питань емоційного вигорання, психологічного і соціального благополуччя особистості, а також подано опис особливостей посади менеджера по роботі з клієнтами. Дослідження показали, що у більшості менеджерів по роботі з клієнтами високий рівень емоційного вигорання і, разом з тим, високий рівень соціального самопочуття. Було виявлено, що між емоційним вигоранням менеджерів та їхнім рівнем соціального самопочуття не існує кореляційного зв’язку, а отже ці змінні не взаємозалежні. З іншого боку, було виявлено негативну кореляцію між рівнями симптомів емоційного вигорання менеджерів по роботі з клієнтами та їхнім рівнем щастя (що визначає психологічне благополуччя). Це означає, що при підвищенні рівня щастя можливо зменшити симптоми емоційного вигорання. Для підтвердження цієї гіпотези було розроблену програму фізичної активності для покращення рівня щастя та психологічного благополуччя менеджерів по роботі з клієнтами. Завдяки програмі, середній рівень щастя учасників збільшився на 24,4%, а симптоми емоційного вигорання знизилися на 31,2% (емоційне виснаження), 25% (деперсоналізація) та 19,2% (редукція особистих досягнень). Базуючись результатах даного дослідження, було складено практичні рекомендації для керівництва компаній, у яких передбачені посади менеджерів по роботі з клієнтами для профілактики та боротьби з емоційним вигоранням працівників.ukемоційне вигораннясоціальне благополуччярівень щастяменеджер по роботі з клієнтамимагістерська роботаВзаємозв’язок емоційного вигорання менеджера по роботі з клієнтами з його психологічним і соціальним благополуччямOther