Ковшова, ІринаБабич, Юлія2022-06-192022-06-192021Ковшова І. О. Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій / Ковшова І. О., Бабич Ю. В. // Інноваційна економіка. - 2021. - № 1-2 (86). - С. 120-125.2309-15332310-4864https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23112Метою статті є визначення стратегічних напрямів розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій задля збільшення обсягів продажів товарів чи послуг, підвищення ефективності діяльності підприємств та аналізу потенційних ринків збуту. Виходячи з мети дослідження, поставлено та вирішено такі завдання: поглиблено сутність характеристики інноваційного маркетингу і високих технологій та визначено найефективніші стратегії сьогодення.ukінноваційний маркетингстратегічні напрями розвиткуринок високих технологійпродаж товарівштучний інтелектпрограмне просуваннярозмовний маркетингперсоналізаціявідеомаркетингстаттяСтратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологійStrategic directions of development of innovative marketing in the market of high technologiesArticle