Саква, Олександр2021-11-092021-11-092021Саква О. О. Техніка гри в почуття / Олександр Саква // Кіно-Театр. - 2021. - № 1. - С. 10-11.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21451Укотре переконуюсь: легких шляхів у мистецтві Олексій Кужельний не шукає. Бо Ерік Шмітт - симпатик поглядів Дідро, а той вважав: глядача ліпше розчулює актор, що лишається холодним. Та не уточнив, якою майстерністю треба володіти, аби переконати публіку, що ти палаєш. У театрі ж тільки так: вогонь передається від вогню. "Таємниці Шопена" - повість, а не п’єса, що й породжує основну проблему вистави.ukЕрік-Емманюель Шмітт"Таємниця Шопена"майстерністьвіртуозна роботаполонізмипсихологічні нюансиініціаціявведення в театрстаттяТехніка гри в почуттяArticle