Копець, ЛюдмилаКовш, Владислава2020-11-062020-11-062020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18483У роботі дається теоретичний та емпіричний аналіз проблеми академічної успішності студентів та психологічних особливостей типу мислення. Розкрито поняття "академічна успішність" та здійснено класифікацію чинників академічної успішності. У роботі вивчались психологічні особливості студентів з різним рівнем академічної успішності та їх типи мислення. Проаналізовано основні психологічні детермінанти академічної успішності та типів мислення. Показано, що успішність пов’язана з типом та стилем мислення. Отримані дані сприятимуть створенню умов для високої академічної успішності. В першому розділі презентовано аналіз робіт вітчизняних і зарубіжних вчених по проблемі академічної успішності студентів, розглядаються поняття академічної успішності та типу мислення. Аналізуються психологічні особливості студентів з різним рівнем академічної успішності. В другому розділі описано проведення емпіричного дослідження. В дослідженні встановлено зв'язок між психологічними особливостями типу мислення та академічною успішністю студентів. В третьому розділі описано тренінгову програму сприяння академічній успішності студентів, а також запропоновано комплекс методичних рекомендацій до тренінгових програм сприяння академічній успішності (щодо мотивації, типу мислення, темпераменту, роботи над самооцінкою та розвитку креативності студентів).ukакадемічна успішністьчинники академічної успішностісприяння академічній успішностімисленнявиди і типи мисленнядетермінанти мисленнябакалаврська роботаПсихологічні особливості типу мислення у студентів з різним рівнем академічної успішностіOther