Голубєва, МаріяВиноградча, Анастасія2020-11-062020-11-062020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18489Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. У вступі визначено актуальність, об’єкт, предмет, мету, завдання, гіпотезу, наукову новизну та практичну значущість. У першому розділі розглянуто теоретичні основи формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді, досліджено поняття "веганство", "права тварин", історичний аспект їхнього формування, підкреслюється відмінності між гуманним ставленням до тварин та етичним. Подається загальна характеристика вікового періоду "молодість", психологічні особливості цього віку. У другому розділі представлено організацію проведення емпіричне дослідження та його результати з формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді. Третій розділ присвячено психолого-педагогічним методичним рекомендаціям щодо формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді. Тут розглянуто основні класифікації методів навчання вітчизняних науковців, розроблено теми лекційних занять щодо поширення етичного ставлення до тварин та його формування, які можна використовувати у педагогічній діяльності.ukетичне ставлення до тварингуманнє ставлення до тваринвеганствовегетаріанствоправа твариніндивідуальні психологічні особливостімолодьбакалаврська роботаПсихологічні особливості формування етичного ставлення до тварин у сучасної молодіOther