Тульнєва, Є.2024-07-162024-07-162024Тульнєва Є. О. PR як елемент системи маркетингових комунікацій / Тульнєва Є. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 307-309.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30564Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukвикористання соціальних мережмаркетинг-міксPublic RelationsВ. КоролькоР. Херлоупаблісітідвостороння асимметрична модельматеріали конференціїPR як елемент системи маркетингових комунікаційConference materials