Коровіна, ОленаЯкіна, Н.2024-07-182024-07-182024Коровіна О. В. Соціальні мережі як спосіб просування бренду / Коровіна О. В., Якіна Н. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 207-209.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30643Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukінтернет-сервісконтентгрупи за інтересамиStatistaІлон Маскризик просування брендівматеріали конференціїСоціальні мережі як спосіб просування брендуConference materials