Бурбело, НаталіяСадовська, Альона2025-08-112025-08-112025Садовська А. Л. Формування іміджу бренду культурних заходів у сучасному суспільстві / Садовська А. О. ; наук. кер.: Бурбело Н. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 315-316.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35961Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukкреативна індустріясуспільний дискурскультурні заходиспоживчі пріоритетиматеріали конференціїФормування іміджу бренду культурних заходів у сучасному суспільствіConference materials