Усманова, Валерія2023-08-172023-08-172023Усманова В. Т. Адаптація інструментів інтернет-маркетингу до умов рецесії / Усманова В. Т. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 2. - C. 192-195.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25718Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukінтернет-маркетингінтернет-рекламарецесіяпартнерський маркетингemail-маркетингконтент-маркетингматеріали конференціїАдаптація інструментів інтернет-маркетингу до умов рецесіїConference materials