Близнюк, АндрійКовальова, М.2024-07-092024-07-092024Близнюк А. О. Обґрунтування виробничої програми підприємства з позиції маркетингу / Близнюк А. О., Ковальова М. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 181-182.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30346Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukкомплексні маркетингові дослідженняаналіз ринкової сегментаціїпрогнозуванняматеріали конференціїОбґрунтування виробничої програми підприємства з позиції маркетингуConference materials